viernes, 27 de mayo de 2011

T'aixeques al matí i et comenten per Facebook que estan desallotjant Pl.Catalunya.
Obres el diari, veus que hi ha un article en el que mencionar que s'ha desallotjar perque s'ha de netejar i, a més a més, per prevenir el perill de que el dia 28 (que jo sapiga, no és avui), el Barça guanyi la Champions.
Tornes al Facebook, i veus que un company escriu que s'estan emportant les tendes de campanya, ordenadors i altres efectes personals dels acampats. ( aixó tambe es fer neteja?)
Vas a Tv3 i veus els matins, parlen i parlen i parlen sobre la manifestació. Es sempre important que en un plató de TV els assistents no estiguin d'acord? Haig de dir que hi ha present un dels directors dels Mossos d'Esquadra que es creu amb el dret a poder parlar de la seguretat de tothom.
Em sento a prop de Pl.Catalunya.
Nerviós. Molt nerviós.
No m'agrada que prenguin a la gent per tonta. Veus? Es una cosa que em fa rabia.
Penso: bé, si realment fos una neteja. Doncs que s'aixequin, els deixin netejar i que tornin. ( Total: la manifestació segueix vigent).
Vaig a treballar, no em concentro gaire.
Pausa per dinar. Dino rapid. Torno a Facebook i als canals de TV.
Que coi passar?
Em sento impotent i llàgrimes als meus ulls de no poder creure el que veig.
Que està passant?
Aixó no era una acció perque puguessin netejar. Que coi fan amb porres i pistoles de gomes els Mossos d'Esquadra? Perque peguen a gent que s'asseu al terra?
Em sento tant impotent d'on sóc que no se que fer. Poso videos i videos al meu mur de Facebook. Em sento amb la necesitat de compartir el que veig.
Firmo un manifest per tal de poder fer fora el senyor Puig de la Generalitat.
Segueixo mirant videos... es més que indignant!

I que ha passat?
Que la sensació de voler ser-hi es més forta. Que l'acció de neteja s'ha convertit en una plaça amb milers de persones amb les mans pintades de blanc.


Vull anar a Barcelona.
Soc a Barcelona.

No hay comentarios: