sábado, 22 de marzo de 2008


Digues-li que ara mateix em sento sol…
I que tinc por…
TINC POR…
De seguir sentir-me així de buit…
De perdre el que era MEU i que no em pertanyia,…

Digali que tinc por de no ser ningú..,
Tinc por de perdre'm…
Tinc por…
Tinc por de la por…
Tinc por de la por que em té por…
Tinc por …
TINC POR…
Tinc por de enganyar-me…
Tinc por de les finestres…
De les portes…
Del silenci….
Del soroll….
Tinc por…
De no sentir…
De deixar de somniar…
De no ilusionarme…
De perdre'm enmij dels meus somnis…
De no veure el que de veritat em pertany,,,,


Tinc por de tenir massa por i no poder avançar.



Prou …

Plou…
I em sento com la pluja…vaig envall i xoco contra éssers i/o objectes…
Fins a tocar el terra…
I esperar…
Nomes esperar…
Per evaporar-me i tornar a caure del cel el dia que vulgui ploure.

No hay comentarios: