martes, 13 de noviembre de 2007

Eso que llamamos amor, que tambien podría tener otro nombre...


Podria haver-te conegut en un altre moment, en un altre any...podria haver-te conegut avui.

I seguiries sent la Julieta que il·lumina tots els meus somnis i part de la meva vida. Seguiries sent la noia a la que tinc ganes d'estimar, encara que no estigui segur que és estimar.


Em sento amb la sort de saver que és el que vull...

Vull veure't arribar a casa meva amb un pas suau y veure com, en cada pas, el teu somriure es fa més gran.

Vull seguir creient en el destí perque ajunti el que ja és evident.


Crec en moltisimes coses, gràcies a tu.



Tot i que no crec en l'amor, crec en una vida al teu costat.




__________________________________________________________________





Podría haverte conocido en otro momento, en otro año...podria haverte conocido hoy. Y seguirias siendo la Julieta que iluminar mis sueños y parte de mi vida. Seguirias siendo la chica a la que tengo ganas de querer, aunque no este seguro de que és querer.


Me siento con la suerte de saver que és lo que quiero...

quiero verte llegar a mi casa con paso suave y ver como, en cada paso, tu sonrisa es más grande.

quiero creer en el destino para que ajunte lo que ya es evidente.


Creo en muchisimas cosas gracias a ti.



Aunque no crea en el amor, creo en una vida a tu lado.


No hay comentarios: